Vanliga frågor

Du hittar svar på vanliga frågor under respektive sektion nedan. Har du ytterligare frågor? Kontakta oss via vårt kontaktformulär.

Leverans

Du kan normalt avbeställa din order fram tills att vi har skickat iväg den. Fyll ett kontaktformulär eller ring vår kundtjänst på 0322-441 50 för att se om din order är skickad.
Du kan normalt göra tillägg på din order fram tills att vi har börjat plocka ordern, är ordern redan skickad skapas en ny order där vi skickar tilläggen separat. Kontakta oss genom att fylla i ett kontaktformulär där du skriver i artiklarna och antal du önskar lägga till eller ring vår kundtjänst på 0322-441 50.
Normalt har du dina varor inom fem dagar.

Mina sidor

Klicka på länken Ansök om konto till vänster för att ansöka om konto.
Klicka på länken "Glömt lösenordet" och skriv in din e-postadress som du använde när du registrerade dig så skickar vi informationen till dig.
Nej, vi är en grossist som säljer till butiker, skolor, terapier, skrädderier, ateljéer, teatrar och studieförbund. Vi har ingen direktförsäljning till privatpersoner.

Lager

Vi på Textilhuset Swelogent bevakar ständigt nyheter och utveckling i branschen och fortsätter att förbättra vårt utbud av kvalitetsprodukter. En nära kontakt med våra kunder och att vara lyhörda för önskemål är viktigt för oss därför kan du vara med och påverka vårt utbud. Hör av dig till oss om du saknar en produkt i vår katalog eller har en ny idé. För oss är det en utmaning att Du som kund ska finna de varor du söker.

Fyll i ett kontaktformulär och skriv in varan du önskar köpa och eventuellt ordernummer om det gäller ett tillägg på en order så hör vi av oss om vi fortfarande har varan i lager.